1. Hoe werkt de trial precies?

Wij geven de trial af op basis van een aantal dagen. Deze hebben we voor onze producten afgesteld, het enige wat wij vragen is een aanbetaling van €0,01 om fraude te voorkomen. In de tussentijd kun je eenvoudig het product opzeggen. DirectAdmin, Plesk of cPanel bestellingen zijn uitgesloten van de trial.

2. Waar kan ik mijn facturen vinden?

Facturen zijn eenvoudig beschikbaar op onze servicepagina. Hier kun je facturen inzien, betalen en downloaden.

3. Hoe werkt automatische incasso bij jullie?

Tijdens de eerste bestelling kun je aangeven of je automatische incasso wilt instellen. Hiervoor dien je wel een iDeal betaling te voldoen, zo kunnen wij de verificatie toepassen om te kijken of het wel toegestaan is. Als je per overboeking betaald, kunnen wij een formulier toesturen, waarna automatische incasso alsnog mogelijk is. Dit kan ook via de servicepagina aangevraagd worden.

4. Mijn contactgegevens zijn aangepast.

Via onze servicepagina kun je eenvoudig je contactgegevens aanpassen. Dit zijn niet de gegevens voor eventueel bestelde domeinnamen. Voor deze dien je apart de gegevens aan de passen op de servicepagina.

5. Financieel contactpersoon instellen

Wij begrijpen dat de financiële administratie graag de facturen ontvangt en je hier als ontwikkelaar niet mee bezig wilt zijn. Bij ons kun je op de servicepagina meerdere e-mailadressen instellen voor deze behoefte.

6. iDeal geeft een error bij het betalen

Op het moment dat iDeal een foutmelding geeft bij de betaling, zal er geen geld van je rekening worden afgeschreven. Dit gebeurt pas op het moment dat er een bevestiging is van jouw betaling (bevestigingsscherm). Twijfel je, kijk dan gerust op je rekening. Wij helpen je natuurlijk graag verder.

7. Hoe zeg ik mijn contract op?

Op onze servicepagina kun je eenvoudig bij bestellingen je contracten opzeggen. Dit kan per einde contract of per direct. Bij het per direct stopzetten zul je een eindfactuur ontvangen voor de resterende contracttermijn. Bij domeinnamen is dit bijvoorbeeld een jaar.

8. Hoezo kan ik mijn VPS niet downgraden?

Wij vinden het niet erg dat je je VPS wilt verkleinen, maar dit brengt een hoop risico’s met zich mee. Het verkleinen van de schijf, kan er voor zorgen dat jouw VPS niet meer werkt en zodoende corrupt raakt. Hierdoor hebben wij gekozen om niet te downgraden, je kunt natuurlijk wel even contact met onze servicedesk onderhouden op het moment dat je een nieuwe VPS besteld en de oude weg wilt hebben. In dat geval zijn wij natuurlijk coulant.

9. Waar vind ik mijn authorisatiecode of token voor een domein?

Op de servicepagina kun je bij domeinnamen de authorisatiecode of token opvragen voor de domeinnaam. Bij andere partijen kun je ook eenvoudig codes aanvragen voor domeinnamen die je naar ons wilt verhuizen.

10. Tweemaal dezelfde betaling voldaan

Mocht je per ongeluk de betaling dubbel hebben gedaan, dan verwerkt onze administratie dat automatische en plaatst dit op je tegoed. Zo kun je eenvoudig de volgende factuur met tegoed betalen. Mocht je het liever teruggeboekt zien worden, wat wij ons kunnen voorstellen, neem dan even contact op met onze administratie.